Copy and Paste

Daca nu ati observat,mie imi place videoblogul lui Alice.Da...siiii...navigam ca de obicei pe net si am ajuns pe un site ''clopotel''...cred ca ma uitam dupa un referat...nu mai tin minte....Si....vad un titlu care arata cam asa:''O pastila de bun simt'' sau ceva de genu.Nu i-am acordat importanta pana am vazut altceva :Alice -''o pastila de bun simt''.
Bine...ma gandeam..:Ma....,poate asta ii fac reclama,si am dat click sa vad.Mai mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca este vorba despre o alta Alice.Am ramas prost.......adica....sa copiezi un site destul de cunoscut....A dA....am uitat sa spun ca era videoblog....
Asa ca...Alice aia de la MTV va ramane Alice si Alice de la clopotel sa va numi Alice 2.
Singura diferenta dintre Alice si Alice 2 este ca....Alice pune ..sau..ma rog..punea,un filmulet pe zi iar Alice 2 pune unul pe saptamana.Poi acuma era ridicol...sa copiezi tot.....serios.M-am uitat la un filmulet de pe blogul Alice 2 si nu mi se par faine,....adica...poate sunt chiar naspa.
Era ceva sa-si vopseasca si Alice 2 parul verde....si sa spuna ca cealalta Alice a copiat-o.
Ma intreb....cate Alice mai sunt in Romania?..poate 1....2.....3...nu se stie...dar cu siguranta cea mai tare este Alice de la MTV.

0 care'au dat cu parerea: