Cu blog sau fără blog?

Poi...vechiul meu blog de pe wordpress trebuie sa aiba 1 an....cred.In fine...nu despre asta vreau sa vorbim.
Multi din ''prietenii'' mei (nu prea am prieteni buni...bine..poate unul..)nici nu stiu ce este un blog.Bine..a avut un coleg un blog...in parteneriat cu mine...dar m-am lasat...asa ca acum nu mai exista resprectivul blog.
Multi care i-am intrebat pe mess daca au blog au spus ca nu au nevoie si cei mai sinceri au spus ca nu stiu ce este un blog.
Eu am aflat de blog de la Miruna.(mimi) si cu modestul blog...pe atunci ma numeam yodenisyo..un blog stil...era de incepator..cam de nota 2...am ajuns la un blg aproximativ de nota 4.Deci o crestere destul de mare.
Despre intrarea mea in blogosfera..poi...mi-am facut un prieten pana acum..pe alle....si nu ma opresc aici...vreau sa-mi fac un blogroll consistent si un blog fain...deci...in urmatorii doi ani sper sa fac blogul mai cunoscut...Bine....nu-mi trebuie mie Ze list.Poate un domeniu privat...dar nu neaparat....blogul este blog oricum.
Despre chestia cu ''convertiti in bani''...hello///stiu ca e criza...dar....ma rog....traim ca sa scriem pe blog nu scriem pe blog ca sa traim''

3 care'au dat cu parerea:

pui bata-te,ambiţiosule! frumoase planuri:) iţi uurez multe succesuri:))

Hey...si eu sunt in aceasi situatie in care erai tu la inceput :D adica aqm cateva saptamani m-am hotart sa imi fac si eu blog dar nu am nici un prieten care sa aiba blog...si trebuie sa ma descurc singura si sper ca o sa devina si blogul meu asa mai...popular :))