Santa Claus is coming to town


You better watch out
You better not cry
You better not pout
I'm telling you why...
.....Santa Claus is coming to town!!!
Anul asta....we better watch out.....poate ca Mosul..o sa vina...doar romanii sunt cuminti..nu? Da...striga audienta :))
Apoi...mai stii..poate Mosul chiar exista..:))..dar noi suntem prea rai si suntem pe lista neagra..sau poate...nu exista.
Bun...si acuma vine problema cu parintii...Eu i-am vazut cand puneau cadouri sub brad..poate spune un copilash din audienta:))pooooooi..poate...Mosul le-a dat parintilor ...ca sa nu mai stea...era ocupat.....stii?,..stiu....aveti impresia ca acest post...a fost scris de un coptil de 7 ani...dar nu...a fost scris de un coptil de 13...
Si....marele final (tobele)
''Marry X-mas''-hohoho

3 care'au dat cu parerea:

pam pam,ai uitat,dăule!
da,chiar aşa!
la concluăia asta am ajuns amân2!
pentru că ,cel puţin mie, Polar Express mi-a deschis ochii
şi dacă Moşul chiar există?
dacă am devenit noi prea râi..şi de asta sunt nevoiţi părintii să ne mintă aşa,cu talent
!
13!..i.amu eşti major,mă!

concluzia.
răi
diacriticele:-j

mda..sa stii...te-ai gandit bine.Poate chiar exista..