La revederci...2009..


Eu as spune: See ya!:))..dar nu...trebuie neaparat sa intram in 2010...numarul meu ghinionist.
Dar...vroiam asa...sa intreb..voi credeti in superstitii de astea..cum ar fi:Sa porti rosu,sa mananci peste(uec).sa nu mananci pui(ceee pacat):))..eu unul nu cred..
Apoi...acum urmeaza faza a doua cu toxi-infectiile alimentare,comele alcoolice,,,etc.,de care romanii sunt dependenti.
Revelionul are si faza buna...sau o avea...ca am inteles ca s-au interzis artificiile.De ce?Adica au interzis ceea ce facea revelionul revelion.Ca asa mai mergi la un chef si pe 13 februarie si stai pana dimineata..zici ca ai fost la revelion.:)).
Si ca la sfarsit de an...sa tragem linie si sa calculam:\
Cele mai bune melodii ale anului 2009:
Eu cred:Puya-Change
Rihanna:Run This town
B.U.G Mafia-Cu talpile arse
Miley Cyrus-Party in the U.S.A
Cele mai bune filme:
Twilight
New Moon
HoHoHo
Avatar
Hannah Montana-The Movie
Bruno
Legally Blondes (nu sunt sigur ca e din 2009)
Cele mai bune bloguri
Gasesti pe ZeList (top10)
si la ''I like La naiba):)

1 care'au dat cu parerea:

I know,I know.Fără artificii.:].regulă.
dar;;)..cine o respectă?,îţi spun eu.nimeni!:p.deci:p...eh,cu afirmaţia de la sf..cele mai bune bloguri.nu.s in totalitate de acord..Alle,Şi Blondele Gândesc şi ceilalţi merită.eu:-s..nu.nu încă
nu îţi zic an nou fericit,că ne vedem noi.