Oops..eroare


Poooi..să incepem cu începutul.Nu aveam altă ''începere'' în cap...aşa că am încept cu acesta.Mă rog...l.Am mers la vot.Nu..nu am votat noi..ci parintii.A da..am uitat sa precizez ca in Rodna,mai ales pe strada unde stau eu..80% tineau cu Geoana.Dar cum au iesit parintii din sectia respectiva de votare.. i-am convins sa mergem la pizza..ca doar n'am mers noi degeaba pana in centru,cand puteam sa stam acasa si sa postam pe blog.
A trecut si treaba cu pizza si am hotarat sa mergem acasa.Si cand am ajuns afara ...amu-i atunci..Erau stransi o ciurda de oamnei care se bucurau ca a iesit Geoana presedinte..Cel putin asa era atunci...stiti voi..la primele estimari.Da...si se bucurau aia
Si am mers noi la clubul unui prieten de'al parintilor,eram la etaj..ne uitam pe geam..si îi vedeam exact pe respectivii domni..daca se pot numi asa.Am auzit de la cineva ca mama lui/ei(secret) a fost la Bruseles (a spus cum am mentionat eu).Foarta istet.In fine.Cand ne amuzam mai tare de respectivii castigatori ai alegerilor prezidentiale..am vazut un nene care mergea pe drum si striga :-Hai basescu!!.De admirat curajul..sa strigi numele rivalului unei ciurde de oameni,cand te afli in apropiere de ei.Va dati seama ca nu mai puteam sa ne abtinem din ras.
Everyting Ok..pana acum..poi cunosteam si eu cativa oameni de prin grupul ala de aşazişi pesedisti.Aveau niste fete pline de veselie.Puteai citi pe chipul lor fericirea nesfarsita.
Bun..Ajungem noi acasa si...a 2-a dimineata ..cand sa ma duc la scoala aud la rodio :-Basescu conduce lupta prezidentiala.Bine..eram putin somnoros eu...dar am auzit bine.Nu prea imi pasa mie de politica..dat am postat asta ca sa va arat partea amuzanta..nicidecum cea politica.
Apoi..oamenii aia care se bucurau au cam luat teapa si o sa va citez ceva din Daniela Crudu.
citez:

M-am trezit cu Base sef,
Dar m-am culcat cu Geoana
X.O.X.O


L.E-Am uitat sa zic ca Miru m-a ajutat sa imi pu tema asta noua..Multumita Miru?
:P:

2 care'au dat cu parerea:

"Cine râde la urmă,râde mai bine!" şi "ce-mi plac glumele mele".
Eu m-am speriat când l-am auzit pe ăla cu "Hu Geoanăă!"..în starea in care se aflau ăia,mă aşteptam la absolut orice!
şi ai uitat de mingiiiii:x
p.s.:te-am ajutat putin mai muult! modesta de minee:x..bine,glumesc.Mi-a plăcut să fac asta!

al naibii de multumita:)