''Luna Fantomelor''

Stai liniştit...ca nu-i luna fantomelor.E vorba de un film Luna Fantomelor.Un film horror.
Să vă povestesc ce am inteles eu..pentru ca m-am uitat printre degete.:D
Poi..pentru inceput,imaginaţi-vă o familie.O familie obişnuită.Din această familie facea parte si un copil..pe care am uitat cum îl chema...dar in fine.Să-i zicem Frank.Acest Frank putea să vadă fantomele.
In această familie a avut loc o intamplare nefericită,şi unchiul tatălui lui Frank a murit,Şi familia lui Frank era nevoită sa mearga la înmormantare.Din cate ţin eu minte, înmormantarea era in Shangai.Dar nu asta contează. Frank ,împreună cu mama lui,au mers într-o farmacie mare.Mama lui Frank a întrebat de un medicament şi farmacistul i-a spus ca il găseşte in colţul din dreapta.Şi Frank a rămas singur.SI a gasit o carte despre fantome.Deodată a apărut in faţa lui un barbat .După asta a urmat un dialog:
Barbatul:-Iti plac fantomele?
Frank:Da!
Barbatul:Sti ce luna esta asta?
Frank:Da!Luna Fantomelor Infometate!
Barbatul:Dar sti ce mananca fantomele infometate,inafara de fructe ,legeme si carne de animale?
Frank:Nu!Ce?
Si barbatul senin:Copii.
Si deodate se transforma intr-un demon urat si sare peste Frank ,dar dispare.
Aceasta m-i s-a parut cea mai horror faza din film,...dar au fost si altele.


2 care'au dat cu parerea:

eu m-am uitat la tot filmul!
şi e al naibii de ciudat!
da,uitatul printre degete.
sport naţipnal:))