Serios?


Hello...Sa va povestesc ceva...S-a intamplat azi..cand am intrat pe mess.Apropo ID meu este dennys_coolboy.In fine sa trecem la intamplarea mea.Am vazut la mesaje un mass interesant care arata cam asa:''Trimite acest mesaj la cem putin 10 Id-uri din lista ta si apoi apasa pe F2 si iti va aparea la status persoana care o iubesti.Ciudat dar merge''.Deci am si eu o intrebare:Cum o baga pe aia sau pe ala ('''persoana care o iubesti'') in status?? pentru ca e cam mic spatiul nuu? si am si eu un mas spe care al trebui sa si-l trimita ei singuri care suna cam asa:Trimite-ti acest mesaj de 10 ori apoi apasa pe ctrl+d+ENTER,se va intampla o minune.Asigur asta.
Apoi ..massurile aste sunt ca un fel de hai sa povestim bla bla. :-w.

3 care'au dat cu parerea:

da ai dreptate cu massurile astea stupide

gen "Get a life"..poate o sa gaseasca reduceri de sarbatori

In primul rand "Buna".
Astazi e prima data cand intru pe blog-ul tau. Mi-ai atras atentia prin originalitate. Imi plac articolele tale. O sa mai revin. :)
Despre articolul acesta, cu F2 si alte de astea, sa nu faci niciodata asa. A facut cineva din lista mea , dupa ce a trimis mass-ul respectiv cu "apasa pe F2 si iti va aparea la status persoana care o iubesti" , s-a trimis automat un alt mass cu parola ei.
Nashpa faza. Nu stiu cati dintre ei si-au dat seama de asta, dar eu , am incercat si am vazut ca aia era parola.
In fine, eu is satul de mass-uri de genul acesta. Nu le vad rostul.
Pe curand! :)